Az Európai jogszabálynak megfelelően 14 napon belül lehetőséged van indoklás nélkül elállni a vásárlástól és igényelheted a vételár visszatérítését.
Ezen az időponton túlhaladó elállás esetén sajnos nem áll módunkban a visszáru csomagot befogadni, az visszaküldésre kerül a vásárló felé a vásárló költségére.
-A visszaküldés költsége minden esetben a vásárlót terheli.
-A visszaküldés módja a vásárló által választott futárszolgálattal történik. (e-mailben érdemes ezt a pontot egyeztetni!)
-A termékeket csak eredeti, nem viselt állapotban tudjuk elfogadni.
-A visszaküldeni kívánt termékek mellé kérjük minden esetben mellékeljen egy bankszámlaszámot annak tulajdonosával, amelyre a visszaküldött termék árát visszatéríthetjük.
-Bővebb információért lapozzon az ÁSZF menüponthoz.
A visszaküldeni kívánt termék mellé kérjük minden esetben csatolja az e-mailben megkapott elektronikus számla nyomtatott változatát. Számlát elektronikus úton küldünk. Amennyiben nem kapott elektronikus számlát, kérjük ellenőrizze a spam mappát.
Kérjük csatolja a visszautaláshoz szükséges adatokat, bankszámla száma, számlatulajdonos neve, megrendelés száma, megrendelő neve.
Mindegyik szállítási mód esetében a termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét díjmentesen biztosítjuk. Ha a sérülés átvételkor látható, kérjük jelezze a futárnak is és kérje jegyzőkönyv felvételét. Az átvételt követően észlelt sérülésért felelősséget nem vállalunk, természetesen kivételt képez a termék hibája, amely kicsomagolást követően derül ki – ebben az esetben a hatályos jogszabályok szerint járunk el, jelenleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben rögzített „A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató” szerint.
AKCIÓS TERMÉKET NEM VÁSÁROLUNK VISSZA!